nag

nag

piątek, 23 grudnia 2011

"..Choinko zielona , pachnąca jak las . My lubimy ciebie a ty kochasz nas." (;

hej. ;)  tak jak pisałam wczoraj - jestem ze zdjęciami choinki ii ozdób znajdujących się w moim pokoju. (;
Dziś dzień pracowity. ; / Cały dzień coś robiłam .. Piekłam z mamą placki , później musiałam rozebrać choinkę , bo się spalił nam jeden komplet światełek .;D ( nigdy się nam tak nie zdarzyło. :D ) ii w sumie tak wyszło jakbym dwa razy ubierała choinkę. :D Na koniec jeszcze lepiłam uszka . ;p Jestem zmęczona jak nie wiem . ;p
Dodaję post ii lecę spać. ;p Jutro prawdopodobnie coś napiszę , będę miała trochę czasu . Do kolacji planujemy zasiąść koło 17-18. A po kolacji będę miała czas , żeby tutaj coś napisać.;p
Teraz macie zdjęcia choinki. :

a tutaj stroiki. ;p wykonane przez moją ciocię. (;
świeczuszka , która pali się na moim biurku . (: 
Ii jak Wam się podoba .? (; Wiem , że zdj. nie są za dobrej jakości . .. ale ważne , że są. ;p 
Na dziś kończę . Lecę spać , bo jestem zmęczona ii już usypiam . :D  Do jutro .! Buziaki.! :*

35 komentarzy

  1. Bardzo ładne zdjęcia :)

    Wesołych Świąt Ci życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne! :)

    Ja już obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za komentarz u mnie! :) jasne, że tak, ja już! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne, że obserwujemy ;p Jesteś z lubelskiego? To tak jak ja, jakie miasto?:D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia! Wesołych Świąt!;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja do Lublina mam równo 64km. Jestem z Parczewa, kojarzysz może?:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Choinka ładnie przystrojona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna choinka ..;)
    Ja już obserwuję ..;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne, też lubię palić świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się pierwszy stroik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna choinka:D
    wesołych świąt:)
    i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka fajna choineczka :)) ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. jasne że tak:)
    o ile będziesz odwiedzać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia ^^
    Nie cierpię lepić uszek XD
    Branoc ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja się za to obijałam , bo choinkę ubieramy w dzień świąt , a wigila u babci i rodzice boją się nie wiem czemu , żebym im pomogła xD

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się to zdjęcie świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego co dobre ;)
    Wesołych swiat ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdrowych i wesołych świąt :)

    Obserwuję teraz twoja kolej ..

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie , też mam dużo ozdób ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ta muzyczka z reklamy cały czas siedzi mi w głowie, haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja bym się wściekła na te światełka :D życzę ci wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  22. wesołych świąt, kochana! ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zdjęcia ^^
    Oczywiście , że obserwujemy ! ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. ♥